AKTUALNOŚCI

10 nowych sklepów convenience otwartych w sierpniu

Sieć sklepów Carrefour powiększyła się w sierpniu bieżącego roku o 10 nowych sklepów convenience. Sklepy zostały uruchomione we wszystkich formatach oferowanych przez sieć.

Źródło: Carrefour

Źródło: Carrefour

Nowe sklepy należące do sieci franczyzowej Carrefour zostały otwarte w różnych regionach kraju. Najwięcej, bo aż 5, uruchomiono w Warszawie, a pozostałe są dostępne dla klientów Płocku, Gorzowie Wielkopolskim oraz Łodzi. Placówki handlowe dołączyły do stale rozwijanej sieci sklepów osiedlowych i specjalistycznych Carrefour, która liczy już ponad 600 sklepów.

Formaty sklepów franczyzowych Carrefour Polska są dostosowane do funkcjonowania na każdym rynku: w większych i mniejszych miastach, a także na terenach wiejskich. Wypracowaliśmy rozwiązania gwarantujące sukces dzięki analizie i wyprzedzaniu trendów konsumenckich powiedział Marek Lipka, Dyrektor ds. Franczyzy i Sklepów Convenience w Carrefour Polska.Carrefour dynamicznie inwestuje zarówno w rozwój sieci, oferując partnerom nowe formy współpracy, jak również w kompleksowe modernizacje oferowanych konceptów.

Carrefour Polska stale modernizuje wszystkie posiadane formaty sklepów franczyzowych. Celem wdrażanych zmian jest dostosowanie wyglądu i oferty sklepów do nowych trendów konsumenckich. Dzięki temu firma opracowuje atrakcyjne i skuteczne formaty sklepów, które sprawdzają się na różnych rynkach – zarówno w większych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Mogą nimi zarządzać zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem handlowym, jak i dopiero zaczynający swoją karierę w prowadzeniu sklepu.

Franczyzodawca pomaga swoim partnerom na każdym etapie współpracy. Przed podpisaniem umowy Carrefour ocenia lokalizację i potencjał sklepu oraz ustala jego plan, wyposażenie i wizualizację. Przed otwarciem odbywają się szkolenia dla franczyzobiorcy i personelu oraz prace adaptacyjne w lokalu ze wsparciem ekipy otwarciowej. Przez cały okres współpracy czuwa nad nim opiekun regionalny, który dba o standardy, a także sugeruje, jak poprawić wyniki oraz pomaga wdrażać nowe elementy konceptu.

Źródło: Carrefour