AKTUALNOŚCI

Carrefour zakończył remodeling Galerii Śląskiej w Rybniku

Carrefour kontynuuje inwestycje w modernizację i repozycjonowanie centrów handlowych w Polsce. Spółka zaprezentowała właśnie Galerię Śląską w Rybniku – 8. galerię Carrefour, która na przestrzeni ostatnich miesięcy została poddana kompleksowemu remodelingowi. Nowy wizerunek obiektu, przełożył się już na wzrost odwiedzalności oraz zwiększone zainteresowanie najemców tą inwestycją.

Carrefour Polska

Źródło: http://carrefour.pl

Galeria Śląska to jedna z kluczowych galerii handlowych w Rybniku i okolicach. Na powierzchni ponad 18.000 GLA oferuje mix ponad 20 rozpoznawalnych marek sieciowych oraz lokalnych najemców, w tym nowoczesny hipermarket sieci Carrefour, a także bogatą ofertę sportową, modową i usługową, z takimi markami jak Decathlon, Euro RTV AGD, Textil Market czy Deichmann. Dzięki przeprowadzonej modernizacji, galeria zyskała już wielu nowych klientów, a w najbliższych dniach Carrefour sfinalizuje ostatnią umowę najmu wolnej powierzchni. Tym samym Galeria Śląska dołączy do grona kolejnych obiektów Carrefour ze 100% poziomem komercjalizacji.

– Rynek centrów handlowych w Polsce staje się coraz bardziej nasycony, a co za tym idzie coraz bardziej wymagający. Klienci oczekują od istniejących galerii już nie tylko kompleksowej oferty handlowej i usługowej, ale również nowoczesnej i komfortowej przestrzeni zakupowejmówi Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych. Odpowiedzią na ten zmiany są aldynamiczne inwestycje Carrefour w modernizację centrów handlowych i sklepów we wszystkich formatach, dzięki, którym nasza sieć konsekwentnie podąża za nowymi trendami i skutecznie walczy z konkurencją. Galeria Śląska to doskonały przykład zmodernizowanego obiektu, który znakomicie wpisał się w oczekiwania mieszkańców Rybnika, zarówno pod względem oferty, jak również nowoczesnego wizerunku, funkcjonalności oraz przyjemności podczas dokonywania zakupówmówi Ronan Martin.

Na nowy wizerunek Galerii Śląskiej w Rybniku złożyły się: całkowicie nowa elewacja utrzymana w szaro-grafitowej kolorystyce, która została przełamana jaskrawą czerwienią oraz winylowymi motywami roślinnymi w strefach wejściowych; wnętrza z nowym, spójnym systemem identyfikacji wizualnej, a także nowe aranżacje zieleni, małej architektury oraz części wspólnych. Remodeling objął również montaż podwieszanych sufitów oraz wymianę oświetlania w całej galerii. Nowoczesne, energooszczędne oświetlenie LED pozwoli teraz znacznie obniżyć zużycie energii, a tym samym zmniejszyć wpływ galerii na środowisko naturalne. Rewitalizacji poddano również parking oraz tereny przed obiektem – na nowo zaaranżowano zieleń, zainstalowano nowe stojaki na rowery, nowe elementy małej architektury oraz wiaty na wózki sklepowe.

Nowy wizerunek Galerii Śląskiej dobrze koresponduje z nowoczesnym wyglądem i ofertą hipermarketu Carrefour, który został kompleksowo zmodernizowany pod koniec ubiegłego roku. Dzięki od nowa przemyślanej i zorganizowanej sali sprzedaży, klienci tego sklepu zyskali nie tylko większy komfort zakupów, ale także bogatszy i bardziej zróżnicowany asortyment produktów oraz wiele rozwiązań podnoszących komfort zakupów oraz przyspieszających obsługę klienta.

Na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy, Carrefour zakończył modernizację łącznie ośmiu galerii ze swojego portfolio, a obecnie prace trwają w kolejnych pięciu obiektach. Do końca bieżącego roku Spółka zaprezentuje kolejne centra handlowe ze swojego portfolio, w których modernizacje rozpoczną się już na początku 2016 roku.

[googlemaps https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d2558.581533968371!2d18.543458451138005!3d50.112839179329264!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x471148d6d6e78c31%3A0x409618f5a20d1dba!2zR2FsZXJpYSDFmmzEhXNrYQ!5e0!3m2!1spl!2spl!4v1446514895620&w=600&h=450]

Źródło: Carrefour Polska