AKTUALNOŚCI

Duże zainteresowanie projektem Metropolitan Outlet Bydgoszcz. 50% powierzchni zarezerwowanych

Carrefour przy współpracy z White Star Real Estate oraz JLL prowadzi zaawansowane rozmowy z potencjalnymi najemcami Metropolitan Outlet Bydgoszcz, wyjątkowego projektu, który pojawi się na mapie zakupowej województwa kujawsko-pomorskiego.

metropolitan_outlet_bydgoszcz

Grażyna Melibruda, Dyrektor w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych w JLL, informuje: – Zaprezentowany na Targach Shopping Center Forum projekt spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem i dużym zainteresowaniem najemców powierzchni handlowych. Odebraliśmy wiele pozytywnych sygnałów zarówno na temat samej lokalizacji nowej inwestycji jak również projektu architektonicznego przygotowanego przez pracownię Spacearchitects. Duże zainteresowanie ze strony najemców przełożyło się na znakomite efekty wstępnej komercjalizacji obiektu. Na chwilę obecna mamy już ok. 50% powierzchni zarezerwowanej. Głównie zainteresowane są znane marki sportowe, modowe (moda zarówno damska jak i męska) oraz obuwnicze. Co ciekawe marki modowe zainteresowane najmem to zarówno sieci z modą popularną, jak i tą z tzw. wyższej półki.

Powierzchnia najmu nowego centrum wyprzedażowego Metropolitan Outlet Bydgoszcz wyniesie 11,500 m kw. Centrum powstanie na miejscu obecnej galerii handlowej przy Al. Jana Pawła II. Carrefour planuje także modernizację istniejącego hipermarketu oraz, w dalszej perspektywie, rozbudowę tego obiektu.

Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour Polska ds. ekspansji i centrów handlowych podkreślił: – Nasz hipermarket działający przy Al. Jana Pawła II w Bydgoszczy ma ugruntowaną pozycję i dużą liczbę stałych Klientów. Carrefour posiada również duże doświadczenie w zarządzaniu hipermarketami zlokalizowanymi w innych centrach wyprzedażowych na terenie całego kraju. Jestem przekonany, że nasza wiedza zaprocentuje również w Metropolitan Outlet Bydgoszcz – nasz zmodernizowany sklep nie tylko przyciągnie dodatkowych klientów od nowego centrum, ale także zachęci ich do odwiedzenia innych sklepów – odzieżowych czy sportowych.

Dariusz Drapała, Retail Development Manager w firmie White Star Real Estate dodał: – Chcielibyśmy, aby mix najemców jak najbardziej odpowiadał oczekiwaniom klientów z Bydgoszczy i regionów zasięgu centrum. Przeprowadzone przez nas spotkania potwierdzają duże zainteresowanie najemców projektem Metropolitan Outlet Bydgoszcz, który zaoferuje szeroką ofertę markowej odzieży skierowaną do różnych grup klientów, reprezentujących różne pokolenia.

Lokalizacja Metropolitan Outlet Bydgoszcz pozwala na łatwy dojazd mieszkańców innych miast, takich jak Toruń, Grudziądz, Inowrocław czy Włocławek. W ofercie znajdzie się ponad 60 markowych sklepów i punktów outletowych. Otwarcie nowego centrum po przebudowie zaplanowano na II kwartał 2017 roku.