AKTUALNOŚCI

Electrolux Poland postawił na Karolkowa Business Park

Do grona najemców nowoczesnego biurowca Karolkowa Business Park dołączyła kolejna prestiżowa firma – Electrolux Poland. Światowy lider w zakresie urządzeń AGD zagospodaruje łącznie ponad 1,3 tys. m kw. powierzchni obiektu zrealizowanego przez ASBUD. W biurowcu Karolkowa Business Park powstanie również pierwszy w Polsce Taste Center marki Electrolux.

Od początku kwietnia br. biurowiec Karolkowa Business Park zyskał kolejnego najemcę. Do firm, które doceniły najwyższą jakość wykończenia oraz liczne atuty obiektu zlokalizowanego na warszawskiej Woli dołączył Electrolux Poland. Największy na świecie producent urządzeń gospodarstwa domowego i urządzeń profesjonalnych, który rocznie sprzedaje ponad 60 milionów produktów w ponad 150 krajach, zagospodarował ponad 1,1 tys. m kw. powierzchni biurowej na 2. piętrze budynku. W biurowcu Karolkowa Business Park mieści się siedziba Działu Handlowego tej renomowanej firmy, która na polskim rynku funkcjonuje od 1992 r.

Prawdziwą wartość budynku biurowego budują nie tylko unikatowa architektura czy zastosowane rozwiązania architektoniczne, ale również prestiż organizacji, które zdecydowały się ulokować w nim swoje siedziby. Jesteśmy niezwykle dumni, że do grona naszych najemców dołączyła kolejna firma, która jest niekwestionowanym liderem w swojej branży. Portfolio firm, które nam zaufały stanowi potwierdzenie, że przygotowaliśmy unikatowy projekt, który może być wizytówką nawet największych światowych przedsiębiorstw – powiedział  Raied Tanous, Dyrektor Zarządzający Grupy ASBUD.

W biurowcu Karolkowa Business Park oprócz przestrzeni biurowych, firma Electrolux zagospodaruje również niemal 218 m kw. funkcjonalnej powierzchni handlowo-usługowej na parterze obiektu, w której zostanie zaaranżowane pierwsze w Polsce Taste Center. Będzie to unikatowe miejsce spotkań, w którym konsumenci, partnerzy biznesowi czy przedstawiciele mediów, będą mogli poznać produkty Electrolux oraz ich funkcjonalności. Nowoczesne Taste Center składać się będzie dwóch stref – spotkaniowej z przestrzenią do gotowania oraz strefy szkoleniowej.

 – Nowe biuro to nie tylko nowoczesne miejsce pracy dla naszych pracowników, ale to również miejsce, które chcemy wykorzystać do spotkań z partnerami handlowymi, mediami, blogerami oraz konsumentami. Na parterze powstanie pierwsze Taste Center Electroluxa w Polsce, ze strefą przeznaczoną do spotkań, ale również przestrzenią, w której będziemy organizować ciekawe wydarzenia związane z gotowaniem i kulinariami. W taki praktyczny sposób chcemy mówić o smaku, temacie, który dla nas, jako producenta sprzętu AGD, jest bardzo ważny.  Tę przestrzeń wykorzystamy również do prezentowania naszych najnowszych i najbardziej innowacyjnych produktów – mówi Tomasz Sypytkowski, dyrektor generalny oddziału handlowego Electrolux Poland.

Budynek Karolkowa Business Park zrealizowany przez Grupę ASBUD oferuje ok. 18,6 tys. m kw.  łącznej powierzchni użytkowej klasy A, w tym ponad 2,6 tys. m kw. powierzchni handlowo-usługowej. Niezwykle atrakcyjna lokalizacja budynku, w sąsiedztwie stacji drugiej linii metra – Rondo Daszyńskiego oraz wielu linii autobusowych i tramwajowych, zapewnia szybki i łatwy dostęp
do centrum miasta i wszystkich dzielnic Warszawy. Elementami wyróżniającymi inwestycję są imponujące zielone tarasy na pierwszym piętrze budynku, ogólnodostępne zielone patio w sąsiedztwie restauracji oraz unikalna szklana fasada, w którą zostały wkomponowane odrestaurowane, zabytkowe fragmenty murów dawnej fabryki Philipsa. Budynek Karolkowa Business Park został oddany do użytku w styczniu 2015 r. ASBUD skomercjalizował już 85 proc. z ponad 18 tys. m kw. całkowitej powierzchni najmu biurowca.

Źródło: Grupa ASBUD