AKTUALNOŚCI

W Galerii Wisła ma zostać powiększona strefa restauracyjna.

– Strefa będzie się składała z pięciu polskich oraz międzynarodowych, sieciowych najemców. Do budowy planujemy przystąpić już w najbliższych miesiącach, a otwarcie będzie miało miejsce w pierwszej połowie 2017 roku. Posiadamy już pozwolenie na budowę i część umów z najemcami jest już sfinalizowana. Wkrótce zaprezentujemy szczegółowy projekt zmian. Jestem pewien, że spotka się z dużym zainteresowaniem – informuje Grzegorz Mroczek, wiceprezes CREAM.

– Od początku roku Wisła wzbogaciła się o ośmiu nowych najemców m.in.: W. Kruk, Eurofirany i Virgin Mobile. Aż pięciu z nich to nowe marki w Płocku – informuje Grzegorz Mroczek. – Atrakcje organizowane w Galerii Wisła planowane są w taki sposób, aby poza odwiedzalnością przekładały się bezpośrednio na obroty najemców. Stąd tak uważne planowanie działań marketingowych – dodaje Bartłomiej Bujnowski, dyrektor marketingu CREAM

Obroty, jakie najemcy osiągnęli w ciągu ostatnich ośmiu miesięcy, są zdecydowanie wyższe w stosunku do analogicznego okresu sprzed roku i ciągle się poprawiają, chwali się właściciel obiektu. Dynamika obrotów osiągniętych w ciągu ostatnich trzech miesięcy jest dwucyfrowa.

Otwarta w listopadzie 2008 Galeria Wisła ma ponad 120 sklepów i punktów usługowych mieszczących się na czterech kondygnacjach. Powierzchnia całkowita to 54 tys. mkw., z czego powierzchnia handlowa to blisko 23 tys. mkw. Galeria posiada również 540 miejsc parkingowych. W Galerii Wisła znajdują się m.in. Piotr i Paweł, Helios, Arturo Bowling & Restaurant, C&A, Reserved, Intersport, RTV Euro AGD, Douglas, Diverse, Prima Moda, Smyk, Matras, New Yorker. Galerią Wisła zarządza CREAM.

źródło: www.cream-management.pl