AKTUALNOŚCI

Już za tydzień wielkie otwarcie drugiej fazy FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa

  • Druga faza FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa jest już ukończona. Zostanie otwarta 4 listopada 2016, a wiele nowych sklepów zaoferuje klientom najlepsze doświadczenia zakupowe.
  • Druga faza wita trzech nowych najemców – SELA, Giovanni Botticelli i Optika Favorit, zajmujących lokale o 310, 88 i 64 mkw. powierzchni.

FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa wkrótce powita klientów w nowo powstałej drugiej fazie centrum, z dodatkowymi 4 500 mkw. GLA. Centrum oferuje najwyższej jakości marki modowe od 30 do 70% taniej, dostępne przez cały rok. Dzięki drugiej fazie, obiekt będzie dysponować ponad 20 000 mkw. GLA oraz imponującym parkingiem o całkowitej powierzchni 12 000 mkw. (z miejscami dla ponad 1,800 pojazdów).

źródło: www.liebrecht-wood.pl

źródło: www.liebrecht-wood.pl

Prace konstrukcyjne drugiej fazy FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa rozpoczęły się w lipcu 2015, a ich całkowity koszt to 11 milionów euro (w pełni sfinansowany z kapitałów własnych firmy). FASHION HOUSE Group zajął się organizacją budowy, tworząc sztab Generalnego Wykonawcy we współpracy z licencjonowanym Generalnym Wykonawcą, firmą SS-30. Nadzór został przeprowadzony przez firmę IKS. Podczas budowy przemieszczono 20,000 m3 gruntu, wylano 2,000 m3 betonu oraz przywieziono 440 ton konstrukcji stalowych.

Dziś wszystkie prace na zewnątrz i wewnątrz obiektu są zakończone a fit-out sklepów dobiega końca. Druga faza jest wynajęta w 78%. Wśród najemców, którzy właśnie sfinalizowali umowy, są dwie marki modowe SELA i Giovanni Botticelli oraz Optika Favorit (optyk), zajmujące kolejno 310, 88 i 64 mkw. powierzchni. Stale rozszerzająca się lista najemców obejmuje również m.in. Melon Fashion Group (befree, LOVE REPUBLIC), Baon, Mr. Sumkin, Guess i Rosinter.

Od otwarcia FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa w 2013 roku odnotowujemy rosnące zainteresowanie ze strony mieszkańców Moskwy. Z rocznym dwucyfrowym wzrostem sprzedaży i odwiedzalności, centrum jest bardzo atrakcyjną destynacją zarówno dla najemców, jak i klientów. Druga faza centrum oferuje 20 nowych lokali, które pozwolą naszym partnerom oraz klientom uzyskać to, co outlety oferują najlepszego – powiedział Brendon O’Reilly, Dyrektor Zarządzający FAHSION HOUSE Group.

FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa jest pierwszym w pełni zadaszonym tego typu obiektem w Rosji. Imponujące portfolio najemców obejmuje: Tommy Hilfiger, Furla, Pinko, adidas, Reebok, US Polo, Tom Tailor, Benetton, Nike, Puma, Lacoste, Tru Trussardi, Samsonite, Salomon, Etro, Max Mara i inni.

źródło: www.liebrecht-wood.pl