AKTUALNOŚCI

Kolejne trzy centra handlowe od Carrefour po remodelingu

Carrefour kontynuuje inwestycje w modernizacje, rozbudowy i rekomercjalizacje swoich centrów handlowych w Polsce. Spółka zaprezentowała właśnie trzy kolejne galerie: w Puławach, Kędzierzynie Koźlu i Starachowicach, które zostały poddane kompleksowemu remodelingowi.

Carrefour Starachowice źródło www.media.carrefour.pl

Carrefour Starachowice źródło www.media.carrefour.pl

Carrefour w ubiegłym roku rozpoczął dynamiczne inwestycje w modernizacje swoich obiektów handlowych, aby sprostać rosnącym wymaganiom rynku i zmieniającym się oczekiwaniom klientów oraz najemców. Podejmowane przez Spółkę działania realizują strategię zwiększenie wartości posiadanych w Polsce aktywów.

– Celem strategii inwestycyjnej Carrefour, jest zaoferowanie na polskim rynku nowoczesnej przestrzeni zakupowej oraz różnorodnej i ciekawej oferty handlowej mówi Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych. Każda z naszych inwestycji rozpatrywana jest kompleksowo pod kątem maksymalnego wykorzystania potencjału danej lokalizacji. Koncentrujemy się przede wszystkim na poprawie walorów funkcjonalnych oraz handlowych obiektów, ale także na całkowitej zmianie ich wizerunku. W ten sposób zwiększamy atrakcyjność naszych obiektów na lokalnym rynku i zachęcamy nowe marki do współpracy z Carrefour dodaje Ronan Martin.

W centrum handlowym w Starachowicach, dzięki kompleksowej przebudowie wnętrza obiektu, do grona najemców dołączyła drogeria Rossmann. Z kolei centra handlowe w Puławach i Kędzierzynie Koźlu, zaoferowały swoim lokalnym klientom całkowicie zmodernizowane hipermarkety Carrefour. Wszystkie obiekty oprócz poszerzenia oferty handlowej, zostały również kompleksowo odświeżone.

Nowy wizerunek zewnętrzny centrów handlowych Carrefour po remodelingu to połączenie ciemnej, grafitowej fasady budynku przełamanej jaskrawymi kolorami oraz drewnianym wykończeniem stref wejściowych. We wnętrzach obiektów dominują z kolei kolorowe fototapety, a także nowe aranżacje zieleni, małej architektury oraz toalet.

W bieżącym roku Carrefour zaprezentował w sumie 4 swoje centra handlowych po remodelingach. Spółka kontynuuje również rozpoczętą w 2014 roku kompleksową przebudowę i rekomercjalizację swojej największej inwestycji w Polsce – Centrum Handlowego Morena w Gdańsku, której powierzchnia wynajmu po zakończeniu rozbudowy wyniesie w sumie ponad 33.000 m. kw. GLA.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 700 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.

###

Grupa Carrefour

Obecna w 34 krajach jest jednym z największym detalistów na świecie oraz liderem wielkiej dystrybucji w Europie. W ponad 10.100 sklepach zatrudnia 365 000 pracowników. W 2013 obroty Grupy wyniosły 100,2 mld euro. Grupa Carrefour oferująca różnorodność formatów handlowych, kanałów dystrybucji oraz działająca na wielu rynkach jest partnerem w codziennym życiu 10 milionów klientów, którzy każdego dnia odwiedzają sklepy Carrefour na całym świecie, mając dostęp do szerokiej gamy produktów i usług w najlepszej cenie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 700 sklepów w różnych formatach: są to hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.