AKTUALNOŚCI

Liebrecht & wooD prezentuje nowe oblicze West Park Retail

Grupa Liebrecht & wooD wprowadza zmiany w swoim parku handlowym zlokalizowanym w zachodniej części Bukaresztu. West Park – oferujący łącznie 74 500 mkw. powierzchni najmu – składa się z jedynego profesjonalnego centrum typu outlet w Rumunii oraz trzech obiektów typu big-box, a w jego zasięgu mieszka ponad 2,7 mln osób. Głównym celem zmian jest wzmocnienie pozycji parku, jako atrakcyjnej destynacji zakupowej i lifestylowej na mapie rumuńskiej stolicy – m.in. poprzez poszerzenie oferty modowej oraz w zakresie artykułów wyposażenia domu, dzięki wprowadzeniu najwyżej jakości marek, które są obecne jedynie w West Park.

zdjecie-na-strone_0

Źródło: www.liebrecht-wood.pl

W kwietniu br. rozpoczęła się kampania marketingowa West Park, wykorzystująca nową identyfikację wizualną, która łączy wszystkie sklepy działające w parku handlowym pod wspólnym logotypem. Elementem zmian jest także całkowite odświeżenie jednego z obiektów wielkopowierzchniowych – Unit 3 o łącznej powierzchni najmu 4 228 mkw. – w którym 2 kwietnia otwarty został multibrandowy sklep Domo (1 130 mkw.), oferujący m.in. artykuły wyposażenia domu, elektronikę oraz sprzęt sportowy. W maju otwarty zostanie sklep Casa Convenienza (1 050 mkw.) z desingerskimi meblami oraz artykułami dekoracyjnymi z Włoch.

“Biorąc pod uwagę poprawę sytuacji ekonomicznej w Rumunii, jesteśmy przekonani, że koncept parków handlowych, w których różne sklepy współużytkują jedną infrastrukturę, ma przed sobą w tym kraju obiecującą przyszłość. Obecnie repozycjonujemy West Park, jako miejsce prawdziwie lifestylowe, dedykowane klientom, którzy zwracają uwagę na jakość, design oraz funkcjonalność – niezależnie od tego, czy mówimy o modzie, czy produktach do domu,” – powiedział Patrick Van Den Bossche, Dyrektor Zarządzający Grupy Liebrecht & wooD. “West Park jest położony tuż przy obwodnicy Bukaresztu, zapewniając klientom łatwy dojazd i duży, bezpłatny parking, a handlowcom – bezproblemowe dostawy,” – dodał Patrick Van Den Bossche.

W ostatnich sześciu miesiącach, Grupa Liebrecht & wooD podpisała też umowy z ośmioma nowymi najemcami wchodzącego w skład West Park FASHION HOUSE Outlet Centre. Wśród tych marek znajdują się: Guess, Mustang Jeans, Intimo, Cielo Venezia, Faith by MD, Nissa, Napoleoni oraz TED’s.

“Nasz pomysł ulokowania centrum typu outlet w ramach większego parku handlowego okazał się dużym sukcesem,” – powiedział Brendon O’Reilly, Dyrektor Zarządzający FASHION HOUSE Group – części Grupy Liebrecht & wooD odpowiedzialnej za rozwój oraz zarządzanie centrami typu outlet. “FASHION HOUSE Outlet Centre pozostanie magnesem przyciągającym klientów do West Park, ale dzięki innymi sklepom w parku handlowym, mogą oni też korzystać z oferty marek spoza sektora modowego,” ­– dodał.

West Park został oddany do użytku w latach 2008-2009 i jest położony zaledwie 20 minut jazdy samochodem z centrum Bukaresztu, dysponując przy tym doskonałą widocznością i bezpośrednim dostępem z autostrady A1. W skład parku handlowego wchodzi FASHION HOUSE Outlet Centre o łącznej powierzchni 20 300 mkw., a także sklepy wielkopowierzchniowe: Kika (28 740 mkw. – jedyny sklep tej marki w Rumunii, oferujący meble i artykuły dekoracyjne), Hornbach (19 960 mkw. – wiodący sklep z artykułami budowlanymi, wyposażenia domu oraz centrum ogrodniczym) oraz Proges (1 340 mkw.) z artykułami dekoracyjnymi.

W West Park znajduje się łącznie ponad 74 500 mkw. powierzchni handlowej. Do dyspozycji klientów jest także parking mieszczący 2 150 pojazdów. W przyszłości West Park może zostać rozbudowany o kolejny obiekt typu big-box.

Źródło: www.liebrecht-wood.pl