AKTUALNOŚCI

MLP Group wybuduje dla sieci Piotr i Paweł magazyny o łącznej powierzchni 45 tys. mkw.

MLP Group S.A., wiodący deweloper powierzchni magazynowych, podpisał jeden z największych kontraktów na rynku w tym roku. Umowa została zawarta z właścicielem sieci supermarketów spożywczych Piotr i Paweł. Zakłada wybudowanie łącznie ok. 45 tys. mkw. powierzchni magazynowej. Obiekty powstaną w Teresinie k/Warszawy, gdzie zlokalizowany będzie magazyn centralny sieci Piotr i Paweł oraz w okolicach Poznania. Nieruchomości z częścią socjalno-biurową zostaną przekazane najemcy w latach 2016-2017.

Spółka MLP Group zawarła dwie nowe umowy najmu z firmą Piotr i Paweł. Na ich podstawie deweloper wybuduje i wynajmie sieci sklepów spożywczych magazyny o łącznej powierzchni około 45 tys. mkw. Nowy obiekt w Teresinie będzie pełnił funkcję magazynu centralnego. Razem z rozbudowanym obiektem w Poznaniu będą pełniły w sieci dystrybucji Piotr i Paweł strategiczną rolę. Ich lokalizacja umożliwia dalszą optymalizację logistyki na terenie całego kraju.

„Cieszymy się z dynamicznego rozwoju współpracy z siecią Piotr i Paweł. Podpisanie tych umów jest dowodem na to, że nasza oferta jest dobrze oceniana przez wymagających partnerów. Nowa strategia MLP Group oraz dokonane zmiany przynoszą efekty. Koncentrujemy się na realizacji projektów w formule BTS oraz istotnej rozbudowie parków logistycznych. Przekłada się to na dynamiczny wzrost skali działania” – podkreślił Radosław T. Krochta – Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu MLP Group S.A.

W ramach podpisanych umów w Teresinie koło Warszawy powstanie obiekt o łącznej powierzchni ok. 38 tys. mkw., a  kolejne ok. 7 tys. mkw. zostanie wybudowane w parku logistycznym MLP Poznań.

Firma Piotr i Paweł jest już klientem MLP Group. Od początku 2014 r. korzysta z ok. 8,5 tys. mkw. powierzchni magazynowej w parku MLP Poznań. Wskutek podpisania nowej umowy, powierzchnia wynajmowana przez Piotr i Paweł w tym parku logistycznym zwiększy się do 15,5 tys. mkw.

Firma Piotr i Paweł wywodzi się z Poznania, gdzie powstawały jej pierwsze placówki handlowe. Aktualnie posiada już  108 sklepów, jest obecna w 60 miastach w całym kraju i planuje dalszą ekspansję.