AKTUALNOŚCI

Okienne rewolucje w przyjaznym Olivia Business Centre

Co łączy Olivia Business Centre i popularne samoprzylepne karteczki? Komunikacja. Właśnie za pomocą różnokolorowych, karteczek wykorzystywanych w większości biur, pracownicy firm rezydujących w największym centrum biurowym w Trójmieście stworzyli zupełnie nowy, bardzo oryginalny system komunikacji między sobą. Akcja rozpoczęta w połowie lutego przez Rezydentów O4, Studio Projektów Marketingowych Zuchwali.com wciągnęła do „okiennej” rozmowy kolejne firmy z różnych pięter. Sąsiedzkie porozumienie między biurowcami? Czemu nie?

Wszystko zaczęło się od zwykłego „Hi :- )” stworzonego z żółtych karteczek nalepionych na szybę, które wywołało lawinę kreatywności. Na przeszklonych piętrach budynków Olivia Four, Olivia Six, Olivia Tower i Olivia Gate, wchodzących w skład Olivia Business Centre, zaczęły pojawiać się odpowiedzi. Pierwsi zareagowali pracownicy firmy Epam, a potem odezwali się m.in. ich koledzy z Allianz, Broadridge, ThyssenKrupp, Competence Call Center i Grupy Energa. Formy komunikacji są różne i coraz ciekawsze, a wśród nich miedzy innymi bukiety kwiatów, nawiązania do komiksów o Supermanie i Batmanie, Kenny z South Parku, kosmici z kultowej gry Space Invaders, Pacman, a nawet olbrzymi Nyan Cat, znany z internetowego memu.

Jakub Kadłubowski, Studio Projektów Marketingowych Zuchwali.com, inicjator akcji: „Kreatywność jest podstawą naszej działalności. W O4 od razu poczuliśmy, że to miejsce będzie sprzyjało naszej pracy, bo to właśnie przyjazna przestrzeń i kontakty międzyludzkie są istotne dla powstawania zuchwałych, a co za tym idzie, skutecznych projektów. Olivia Business Centre postrzegamy jako żywy organizm i byliśmy ciekawi, jak zareaguje na naszą zaczepkę.”

Polacy w pracy spędzają prawie 2 tysięcy godzin rocznie. To znacząca część życia codziennego pracowników. W Olivia Business Centre pracownicy mogą uczestniczyć w sportowych grupach, ligach piłki nożnej i niezliczonych spotkaniach networkingowych. Przykład akcji „karteczkowej”, która w naturalny sposób zintegrowała budynki wchodzące w skład Olivia Business Centre jest doskonałym dowodem na to, że ludzie mają niewyczerpaną potrzebę komunikacji.

Małgorzata Ziemkowska, Customer Care Manager w Olivia Business Centre:Świetnie jest przyjść rano do pracy i obserwować coraz to nowe hasła oraz kreacje na kolejnych piętrach. Jeszcze ciekawiej jest obserwować, jak ktoś z biurowca naprzeciwko zaczyna wyklejać swój „obraz” na naszych oczach. Brawa dla jednego z naszych Rezydentów za tę inicjatywę, a wszystkim zaangażowanym za kreatywność oraz poczucie humoru. I to bez względu na to, w jakiej firmie i w jakim budynku pracują.”

W krótkim czasie akcja zaczęła żyć swoim własnym życiem. Kolejne firmy i osoby pracujące na terenie Olivia Business Centre zaczęły interesować się okienną twórczością, publikować zajawki w mediach społecznościowych i prowokować do finezyjnych odpowiedzi. Cały czas „rozmowy” między budynkami trwają, a kolejna odsłona akcji przewidziana jest w okolicach Prima Aprilis, gdy możemy się spodziewać jeszcze większej dozy humoru i dobrej energii. Akcja jest widoczna tylko z patio Olivia Business Centre, ale nie wykluczone, że będzie ona skierowana także do okolicznych mieszkańców Oliwy i Przymorza.

Źródło: Olivia Business Centre