AKTUALNOŚCI

P3 rozbudowuje zespół marketingowy dla wsparcia rozwoju firmy

P3, jeden z wiodących ogólnoeuropejskich właścicieli, deweloperów i zarządców nieruchomości, po raz kolejny wzmocnił swój zespół marketingowy poprzez zatrudnienie Korduli Kiefer-Kempf na stanowisku Dyrektora Marketingu na Europę Zachodnią. Zmiana ta następuje po niedawym dołączeniu do zespołu Julie Svárovskiej i Adama Foksa oraz awansie Hynka Bartíka na stanowisko Dyrektora PR i Marketingu Grupy.

Kiefer-Kempf dołączyła do zespołu marketingowego P3 jako Dyrektor Marketingu na Europę Zachodnią – regionu, w którym P3 planuje znaczną ekspansję na przestrzeni najbliższych 12 miesięcy. Poprzednio była zatrudniona w IDI Gazeley, gdzie pracowała od 2004 roku, ostatnio jako Dyrektor Marketingu na Europę i Chiny. Kiefer-Kempf będzie pracować w biurze P3 we Frankfurcie. Ukończyła filologię na Uniwersytecie w Saarbrücken i ma 25-letnie doświadczenie w sektorze budowlanym.

Odnosząc się do zatrudnienia Kiefer-Kempf, Bartik powiedział: „Wraz z rozwojem w Europie Zachodniej potrzebujemy szczególnego wsparcia marketingowego dla naszych zespołów we Włoszech, Francji, Niemczech, Hiszpanii i Holandii. Będąc doświadczonym marketingowcem, który rozumie specyfikę tych krajów, Kordula idealnie pasuje do tej roli. Zna sektor logistyczny na tych rynkach i ma bogate doświadczenie we wdrażaniu innowacyjnych strategii marketingowych. Wniesie szereg umiejętności w realizację naszej strategii marketingowej i pomoże nam w dalszym jej rozwijaniu. Jej zatrudnienie stanowi część strategiczną ekspansji naszego zespołu marketingowego, która objęła również dwa inne kluczowe mianowania.”

Kiefer-Kempf Kordula, źródło: mat. prasowe

Kiefer-Kempf Kordula, źródło: mat. prasowe

Julie Svárovská, posiadająca doświadczenie w marketingu, sprzedaży i organizacji imprez, pracująca w KPMG Czechy i IBM Corporation, została zatrudniona na stanowisko Specjalisty ds. PR i Marketingu. Svárovská przyjmuje szczególną odpowiedzialność za marketing P3 w Polsce, Słowacji i Rumunii. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Pradze oraz posiada tytuł magistra zdobyty na Uniwersytecie La Salle w Filadelfii, gdzie specjalizowała się w komunikacji i PR.

Julie Svarovska, źródło: mat. prasowe

Julie Svarovska, źródło: mat. prasowe

Foks został mianowany na stanowisko Koordynatora Marketingu i będzie pracować głównie w Czechach. Do zespołu P3 przeszedł z firmy doradztwa marketingowego Wunderman, w której zdobył bogate doświadczenie w zakresie zarządzania relacjami z klientami. Foks zajmował się również zarządzaniem, sprzedażą i marketingiem w Czechach, Turcji i na Barbadosie dla AIESEC, globalnej organizacji wymiany studentów. Foks jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Pradze.

Adam Foks, źródło: mat. prasowe

Adam Foks, źródło: mat. prasowe

Zespołem marketingowym kieruje Bartík, niedawno awansowany na stanowiska Dyrektora PR i Marketingu Grupy, który dołączył do P3 w 2014 roku po ośmiu latach pracy w zakresie zarządzania sprzedażą, rozwoju firmy i marketingu B2B dla technologicznego giganta, firmy Philips. Bartík jest absolwentem Wydziału Elektrotechnicznego na Politechnice Czeskiej, ze specjalizacją w ekonomice energetyki i zarządzaniu.

Hynek Bartik, źródło: mat. prasowe

Hynek Bartik, źródło: mat. prasowe

Od rozpoczęcia pracy Bartíka wielkość firmy P3 prawie się podwoiła; portfolio klientów zawiera obecnie ponad 300 firm. Bartík jest odpowiedzialny za budowanie zespołu marketingowego, który będzie wspierać firmę P3, już teraz należącą do grona Top 5 graczy na europejskim rynku nieruchomości logistycznych, w jej dalszym wzroście i rozwijaniu wyjątkowych punktów sprzedaży.

źródło: mat. prasowe