AKTUALNOŚCI

Perfumeria Douglas poszerzy ofertę Placu Unii City Shopping

Do grona najemców handlowej części Placu Unii dołączyła perfumeria Douglas. Jej salon o powierzchni 229 metrów kwadratowych zainauguruje działalność w lipcu. To kolejna marka, która pojawi się w Placu Unii w tym roku, po otwarciach sklepów Duka, Denim Lover i Lamala.

Plac Unii City Shopping, źródło: mat. prasowe

Plac Unii City Shopping, źródło: mat. prasowe

Klienci perfumerii Douglas mogą skorzystać z oferty obejmującej blisko czterdzieści tysięcy produktów, w tym ponad trzysta marek luksusowych i popularnych. Spośród nich, siedemdziesiąt dostępnych jest wyłącznie w Douglas, w tym m.in. Giorgio Armani Cosmetics, La Mer, Tom Ford, Sensai czy Collistar. Asortyment wzbogacają również liczne marki własne, m.in. Douglas Make-up, Douglas Home SPA czy Douglas Men.

Douglas ma w swojej ofercie także różnorodne usługi – zabiegi kosmetyczne na twarz i ciało, manicure, makijaż na każdą okazję, indywidualne konsultacje pielęgnacyjne i zapachowe czy cyfrowy dobór podkładu. Ponadto w perfumeriach Douglas każdy klient ma możliwość skorzystania z bezpłatnego, eleganckiego pakowania zakupów na prezent. Sieć organizuje też cykliczne wydarzenia edukacyjne: metamorfozy Douglas Beauty Street, Akademię Makijażu Douglas oraz Instytut Pielęgnacji Douglas.

Podpisanie umowy najmu z największą i najszybciej rozwijającą się siecią perfumerii w Polsce oznacza, że Plac Unii City Shopping będzie jeszcze lepiej dopasowany do oczekiwań klientów. Jesteśmy przekonani, że zakres oferty produktowej w połączeniu z szerokim spektrum usług dodatkowych, spotka się z ciepłym przyjęciem odwiedzających nasze centrum – mówi Anna Duchnowska, Director of Asset Managment w firmie Invesco Real Estate będącej właścicielem Placu Unii.

Perfumeria Douglas w Placu Unii City Shopping zajmie 229 mkw. powierzchni handlowej na parterze centrum. Łącznie, firma Douglas posiada obecnie w 19 krajach Europy sieć ponad 1 700 sklepów – wliczając placówki funkcjonujące w modelu franczyzowym, z czego w 61 miastach w Polsce działa 121 salonów. Douglas jest także właścicielem pierwszej w Polsce w pełni autoryzowanej perfumerii internetowej douglas.pl.

W transakcji najmu właściciela Placu Unii reprezentowała agencja CBRE.

źródło: mat. prasowe