AKTUALNOŚCI

Renoma podsumowuje 2015 rok

To był kolejny dobry rok dla wrocławskiej Renomy. W 2015r. centrum odwiedziła rekordowa liczba klientów, pojawiły się nowe marki oraz sztuka współczesna, w postaci wystaw podczas Biennale WRO.

renoma_duza rozdzielczosc

Griffin Real Estate, inwestor Renomy, konsekwentnie realizuje strategię, dzięki której centrum handlowe przy Świdnickiej pozostaje wyjątkowym miejscem na komercyjnej mapie Wrocławia. Z roku na rok zainteresowanie klientów jest coraz większe, co przekłada się na wyniki:

  • 100% stan skomercjalizowania obiektu;
  • odwiedzalność wzrosła średnio o 2,1% w stosunku do 2014 roku;
  • rekordowy footfall roczny w wysokości 7 374 552 osób;
  • tylko w grudniu Renomę odwiedziło o 9,6% więcej osób niż w 2014 roku;
  • łączna sprzedaż roczna wzrosła o 3% w stosunku do 2014 r.;
  • efektywność sprzedaży PLN/m2 wzrosła aż o 6%.

Ponadto, została odświeżona oferta centrum. Pojawiło się aż 13 nowych marek, a wśród nich m.in.: English Home, Francuska Weranda, CARRY oraz butik polskiej marki odzieżowej TARANKO. Dziewięciu Najemców postanowiło także przedłużyć umowę najmu na kolejne lata. Niewątpliwym atutem Renomy, wyróżniającym ją na tle innych galerii, jest rosnąca liczba unikalnych sklepów.

Aktualnie mamy aż 31 brandów, dostępnych tylko w naszym centrum. Dbamy nie tylko o różnorodny dobór marek, ale także o wyjątkową ofertę dodatkowych atrakcji, które angażują i przyciągają nowych klientów. Dużą popularnością cieszą się organizowane przez nas spotkania ze stylistami i ekspertami modowymi, a każdy seans filmowy w ramach Kina Letniego na dachu gromadził liczną widownię – mówi Barbara Wójcik, dyrektor DH Renoma. – Chcemy, aby Renoma była ulubionym miejscem Wrocławian, nie tylko do robienia zakupów, ale także do spędzania wolnego czasu w otoczeniu pięknej architektury i sztuki – dodaje.

Już po raz trzeci Renoma była jedną z przestrzeni wystawienniczych w ramach Biennale WRO, największego w Polsce przeglądu sztuki mediów. Realizacja Michaela Candy’ego Big Dipper, prezentowana w centrum, zdobyła główną nagrodę festiwalu.

Pozytywne wyniki Renomy to efekt m.in. atrakcyjnych działań marketingowych prowadzonych w centrum oraz na oficjalnym profilu na portalu społecznościowym. Ze statystyk wynika, że użytkownicy Facebook’a chętnie angażują się w konkursy organizowane przez Renomę i wykazują duże zainteresowanie publikowanymi treściami.

2016 rok zapowiada się równie aktywnie. Już wkrótce będziemy mogli pochwalić się nowymi sklepami oraz dużą placówką medycznązapowiada Barbara Wójcik.

Źródło: materiały prasowe