AKTUALNOŚCI

RESERVED w ETC Swarzędz

Firma LPP otworzy salon RESERVED w ETC Swarzędz, które aktualnie przechodzi gruntowną modernizację oraz rekomercjalizację. Otwarcie centrum w całkowicie nowej odsłonie planowane jest w drugiej połowie 2017 roku. Sklep RESERVED zajmie ok. 1.700 mkw. powierzchni.

Źródło: ETC Swarzędz

Źródło: ETC Swarzędz

Sieć sklepów odzieżowych RESERVED oferuje asortyment odzieży oraz obuwia dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci i młodzieży wraz z szeroką gamą akcesoriów i dodatków. Wizytówką sieci jest połączenie wysokiej jakości z poczuciem wygody i dostosowanie do najświeższych trendów świata mody. RESERVED to wiodąca marka koncernu LPP, właściciela sklepów Mohito, House, Cropp, Sinsay, Tallinder. Komercjalizacja została zrealizowana przy udziale firmy BOIG.

„Grupa LPP z powodzeniem zbudowała silną pozycję rynkową poprzez popularne marki odzieżowe z segmentu fast-fashion. Zdecydowaliśmy się na otworzenie salonu RESERVED w ETC Swarzędz, ponieważ widzimy w tym miejscu duży potencjał – to centrum dobrze zakorzenione w świadomości lokalnej społeczności, dodatkowo w przyszłym roku galeria otworzy się w nowej, zmodernizowanej odsłonie. Cieszymy się, że także w Swarzędzu będziemy mogli powitać naszych klientów” – mówi Marek Jamroż, Team Leader Poland w LPP.

Głównym celem modernizacji ETC Swarzędz jest dostosowanie obiektu do aktualnych trendów zarówno handlowych, jak i architektonicznych. Wskutek zachodzących zmian zostanie wygenerowana powierzchnia handlowa odpowiednia dla najmodniejszych obecnie konceptów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów obiekt wzbogaci się o przestronne pasaże oraz bogatą część gastronomiczną. Centrum zyska nową elewację i komfortowe wnętrza, zostanie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz rodzin z dziećmi. Dla wygody zmotoryzowanych klientów powiększony zostanie także parking do 750 bezpłatnych miejsc postojowych.

Powierzchnia centrum po przebudowie wyniesie 20 tys. mkw. Znajdzie się na niej 80 sklepów i punktów usługowych. W zmodernizowanym centrum będą funkcjonować m.in. Intermarché, Pepco, CCC, Rossmann, Drogeria Natura, Empik, RTV Euro AGD, Top Secret, Yes i Organic Farma. Lokalnych najemców będą reprezentować m.in. sklepy Mine Wine, Kids OK, Prestige Obuwie, Biuro Podróży Jamajka, restauracja włoska Don Lucci czy kwiaciarnia Florist. W nowym ETC pojawią się również punkty usługowe tj. klub fitness, fryzjer, kosmetyka, pralnia oraz różnorodna oferta gastronomiczna.

Projekt jest realizowany w ramach spółki joint venture utworzonej przez Grupę Capital Park (inwestor) i Akron Group (właściciel obiektu).

Źródło: ETC Swarzędz