AKTUALNOŚCI

Skałka zgodnie z harmonogramem

Projekt budowy centrum handlowego Skałka w Tychach nabiera tempa. Trwają już intensywne prace przy komercjalizacji obiektu – 70% powierzchni handlowej jest przedmiotem zaawansowanych negocjacji.

Skałka

Źródło: JLL

W nadchodzących miesiącach do grona najemców centrum handlowego mają szansę dołączyć nowe firmy z branży mody, obuwia, akcesoriów, zdrowia i urody, sportu oraz elektroniki użytkowej. Ważnym atutem Skałki jest lokalizacja – w centrum miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie skrzyżowania głównych arterii, ze znakomitym dostępem do środków komunikacji publicznej oraz w sercu sześciu osiedli mieszkaniowych.

Edyta Potera, Dyrektor w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych JLL, informuje: „Prowadzimy zaawansowane rozmowy z najemcami z różnych branż – od mody, po sport i elektronikę z założeniem, że oferta centrum Skałka ma być atrakcyjna i w pełni dostosowana do potrzeb klientów. Skałka to inwestycja optymalnie zaplanowana pod względem wielkości, formatu, miksu branż i najemców, zgodna z oczekiwaniami konsumentów”.

Centrum Skałka to projekt budowy obiektu handlowego obejmującego istniejący już hipermarket Auchan, market budowlany OBI oraz szeroką ofertę modową, usługową i restauracyjną. Apollo-Rida planuje utworzenie nowoczesnego centrum handlowego składającego się z – oprócz wspomnianych Auchan i OBI – ok. 90 sklepów znanych polskich i międzynarodowych marek odzieżowych, lokali usługowych oraz gastronomicznych.

„Skałka to typowo miejskie centrum handlowe – zlokalizowane w sercu miasta, ze świetnymi połączeniami komunikacyjnymi. Dookoła Skałki jest sześć dużych osiedli mieszkaniowych, a ich mieszkańcy, jak wynika z naszych badań, czekają na nowe sklepy”, dodaje Edyta Potera.

Docelowo Centrum Skałka będzie miało ok. 37 000 mkw. powierzchni GLA. Planowana jest również ciekawie zaaranżowana przestrzeń publiczna z fontannami i amfiteatrem pełniąca funkcję rozrywkową, kulturalną i integracyjną. Do dyspozycji gości będzie ponad 1400 miejsc parkingowych.

„Tychy potrzebują takiego miejsca – nie tylko zakupowego – ale miejsca spotkań i przyjemnego spędzania czasu. Amfiteatr, kino letnie, oglądanie wydarzeń sportowych z pewnością będą się cieszyć zainteresowaniem mieszkańców”, komentuje Edyta Potera.

JLL jest agentem wyłącznym odpowiedzialnym za komercjalizację centrum handlowego Skałka.

[googlemaps https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d2558.718555384504!2d18.97627871585825!3d50.11027471969825!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x4716b7e4a37d1073%3A0x60af43e134a75c20!2srondo+Ska%C5%82ka%2C+Tychy!5e0!3m2!1spl!2spl!4v1450724153193&w=600&h=450]
Źródło: JLL