AKTUALNOŚCI

Sześć zmodernizowanych sklepów w Galerii Morena

Carrefour finalizuje kolejny etap rozbudowy i modernizacji Galerii Morena w Gdańsku. W obiekcie zakończono remodeling sześciu sklepów, należących do dotychczasowych najemców. Klienci mogą już zrobić zakupy w nowych salonach takich marek, jak: Douglas, Rossmann, Orsay, RTV Euro AGD, Matras oraz Taranko. Zakończenie prac i wielkie otwarcie galerii po przebudowie, odbędzie się zgodnie z planem w 2 kwartale 2016 roku.

Galeria Morena

Galeria Morena

Galeria Morena w Gdańsku, która jest jedną z najważniejszych inwestycji prowadzonych obecnie przez Carrefour w Polsce, weszła w ostatni etap przebudowy. Każdego miesiąca otwierane są kolejne zmodernizowane sklepy i punkty handlowo-usługowe. Mieszkańcy Gdańska mogą już zrobić zakupy w nowy sklepach Douglas, RTV Euro AGD, Matras, Orsay, Rossmann oraz Taranko.

Wiele z przebudowanych sklepów to najnowsze koncepty handlowe marek. Asortyment tych sklepów odzwierciedla najbardziej aktualne potrzeby klientów poszukujących zarówno sprzętu elektronicznego, perfum i kosmetyków, książek, jak również ubrań czy akcesoriów najwyższej jakości. Bogata i różnorodna oferta już teraz stanowi wyróżnik Galerii Morena na gdańskim rynku, ale wciąż jest rozbudowywana o nowych najemców. Obecnie poziom komercjalizacji obiektu przekroczył już znacznie 90%.

Ponowne otwarcie sklepów to jedynie część ze zmian, które klienci znajdą już w modernizowanej Galerii Morena. Do najważniejszych z zakończonych prac należą, oddany w marcu ubiegłego roku nowy retail park oraz kompleksowo przebudowany i zmodernizowany hipermarket Carrefour.

Po zakończeniu przebudowy na klientów czekać będzie również nowa strefa food-court, nowoczesny fitness klub, kino 3D czy przestronny odkryty taras z funkcją wypoczynkową. Dzięki wszystkim zmianom Galeria Morena stanie się nie tylko miejscem dla klientów robiących zakupy, ale także dla którzy chcą aktywnie i miło spędzić czas z rodziną lub przyjaciółmi. Łączna powierzchnia Galerii Morena po przebudowie wyniesie ponad 33 000 m. kw.

Carrefour Polska to właściciel i zarządcą sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju i oferują ciekawą i różnorodną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów, których celem jest ich pełne dopasowanie do oczekiwań lokalnych klientów oraz zwiększenie wartości posiadanych w Polsce aktywów.

Źródło: www.media.carrefour.pl