AKTUALNOŚCI

Tacit Investment rozpoczyna kampanię wizerunkową budynku apartamentowego Cosmopolitan Twarda 4.

Tacit Investment rozpoczyna kampanię wizerunkową budynku apartamentowego Cosmopolitan Twarda 4. Działania mają na celu wzmocnienie świadomości marki Cosmopolitan Twarda 4. Jej ambasadorami zostali Tomasz Stańko, Anna Maria Jopek i Radzimir Dębski. Komunikacja obejmie prasę oraz Internet.

 Tacit Investment

Cosmopolitan Twarda 4 reprezentuje kategorię światowej klasy prestiżowych budynków apartamentowych i obecnie jest jedynym funkcjonującym budynkiem tego typu w Warszawie. Kampania wizerunkowa opiera się na komunikacji wykorzystującej ambasadorów, którzy wpisują się kosmopolityczny charakter budynku. Do współpracy zaangażowano polskich artystów o międzynarodowej renomie – Tomasza Stańkę, Annę Marię Jopek i Radzimira Dębskiego.

Cosmopolitan jest budynkiem będącym odzwierciedleniem nowoczesnego i aktywnego stylu życia na najwyższym poziomie w samym sercu dużego miasta. Został stworzony dla ludzi, którzy sami decydują o swoim życiu, szukają inspiracji w sztuce, muzyce czy architekturze.  Żyją w ciągłym ruchu, nieustanie podróżują, czują się związani z kulturą i sztuką całego świata. Takimi ludźmi są właśnie Tomasz Stańko, Anna Maria Jopek oraz Radzimir Dębski i dlatego zaprosiliśmy ich do współpracy z nami” – powiedziała Karolina Kaim, prezes Tacit Investment.

Działania obejmą media internetowe i drukowane – m.in. dzienniki oraz czasopisma biznesowe i lifestyle’owe. Kampania wystartowała w pierwszych dniach października i potrwa do początku listopada.  Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną przygotowała agencja VA Very Advertising, za wykonanie layoutów do prasy odpowiada agencja Change, a kreację do mediów internetowych przygotowała agencja CENTRAL PARK. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy STARCOM.